luni, 11 octombrie 2010

Asculta-ti inima!


Nu ma intereseaza
ceea ce faci pentru-a trai,
vreau sa stiu pentru ce traiesti
si daca risti totul
pentru ati gasi visele
ce s-au nascut în sufletul tau.

Nu ma intereseaza câti ani ai ,
vreau sa stiu daca
mai vrei sa risti pentru iubire,
pentru vise.
Sa traiesti viata
ca si cum ar fi o aventura.

Stiu ca ai atins
centrul durerii tale,
dar as vrea sa stiu
daca ai lasat poarta sufletului tau
deschisa dupa toate cele întâmplate
sau te-ai închis de teama
sa nu mai suferi în viitor ?

Nu vreau sa stiu daca
este adevarata povestea care-o spui ,
vreau sa stiu daca
esti capabil sa lasi în urma totul
pentru a fi tu ceea ce esti .

Vreau sa stiu daca
vezi frumusetea
chiar si atunci când
zilele sunt mai întunecate .

Nu ma intereseaza
unde locuiesti sau câti bani ai ,
vreau sa stiu ce te sustine
în viata daca nu ai avea nimic .


Eu ,

pentru a trai nu fac nimic ,
însa pentru a-mi urma visele
as face din fiecare lucru o arta,
pentru a-mi darui bucurii sufletului .

Îmi voi urma visele pâna la capat
pentru ca ele ma fac sa ma simt vie .

Nu stiu daca am atins
cea mai mare durere ,
însa stiu ca
ranile înca îmi sunt deschise.

Frumusetea o gasesc oriunde,
în orice lucru ce stie
a se lasa mângâiat ,
atunci sufletul îmi zâmbeste .

Locuiesc într-o mica realitate
si merg înainte traind
si cred în ziua de maine .

Traiesc cu speranta
ca într-o zi îti voi vorbi
privindu-te în ochi fara frica
cu inima deschisa,
pentru ca sufletul nu are nevoie
de reguli gramaticale
sau de o buna exprimare.

Daca vei citi într-o zi
cele ce ti-am scris
si vei întelege sensul cuvintelor...

Asculta-ti inima!

Trimiteți un comentariu