luni, 29 noiembrie 2010

Ascunde-ma ...



Gandurile-mi umbla desculte prin dorintele mele,
in cautarea unor raspunsuri ...
Caut zilele cu soare , pentru a usca pielea uda din visele pierdute ...
Caut caldura ce-mi mangaie sufletul si-mi lumineaza iubirea pentru Tine ...

Am intalnit un suflet dupa zile intregi de cautare ,
Dar pentru astfel de cautari nu exista timp ,
Simteam ca intr-o zi ne vom intalni .
Vazandu-te, simtindu-te ... te-am recunoscut ...
Te-am regasit... !?!
Te-am mai cunoscut in alta viata
si dialogul dintre noi nu se terminase ... !?!

Peretii si-au pierdut acea culoare gri ,
A incetat sa mai fie frig in intuneric
si cerul a prins din nou culorile seninului ...

In ochi reflecta lumina stelelor , oprind fluida apatie ...

Prind aripi iar , plutind usor,
ma sprijin pe o floarea cei deschisa catre soare ,
in adancul inimii mele ,
aducand mangaieri calde in sufletul meu...

Cautand in secretele si slabiciunile mele ...
privirea ta ma deseneaza,imi modeleaza pana si respiratia ...
Zambesc felului in care ma ridici , eu o simpla umbra ...
prin tine am invatat sa zbor ....

Ascunde-ma in visele tale si lasa-ma sa respir prin tine ...
Ascunde-ma in privirea ta calda si sincera ... ce imi da siguranta ...
Ascunde-ma si acopera-mi tristetea cu iubirea ta ...
deseneaza curcubeul in intunericul ce-l gasesti in mine ,
si da-mi lumini de fericire ...



Trimiteți un comentariu