miercuri, 2 martie 2011

Destiny



In sufletul tau m-am odihnit
si apoi mi-am luat zborul
lasandu-te liber,
dar intr-o zi,
cand ochii nostri se vor intalni
vei sti ca in adancul sufletului tau am trait mereu!

O plaja...viata mea ... merg prin nisip privind pietrele
si cate dificultati am intalnit ...
Nu mi-a fost frica si nu le-am evitat, a trebuit sa trec peste ele chiar daca am simtit ca dor ...
Unele dureri raman, stiu ca nu exista alinare pentru ele, dar imi pastrez calea spre un nisip mai fin pentru ca imi place sa traiesc .
Chiar daca mai am obstacole de trecut, le voi depasi fara teama , pana la ultimul-Moartea care ma va opri.

Priveste marea ,
acea mare plata , tacuta si fidela..
Acea mare
care atat de mult m-a linistit
si m-a inspaimantat...
Aceeasi mare care ma linisteste azi,
contine lacrimile de ieri
si sperante pentru maine .
De cate ori marea ne-a separat, si cat de frumos a fost cand marea ne-a unit...
Cine stie de cate ori va pune bariera intre noi, pentru a ne uni intr-o dragoste profunda si de necontestat .
Voi incredinta valurilor cuvintele mele pentru tine deoarece nu exista nici o furtuna care sa poata distruge ceea ce simt pentru tine ...
Si de fiecare data cand vei privi marea vei vedea cuvintele mele reflectate in ea ! ...
Nu spune nimic !
Asculta-ti inima...
Simti caldura care iti patrunde in corp ?
DA, sunt eu ,
te respir din adancul gandurilor mele ...
Trimiteți un comentariu