marți, 22 martie 2011

Trezeste-te si nu renunta !

Se deschide cortina unei noi zile ...si de data aceasta totul trebuie improvizat ...
chiar daca am citit scenariu stiu ca nu îl voi respecta ...
Nimic gresit, nici un pericol , deoarece eu sunt regizorul si doar eu voi stii când am gresit si cum voi justifica fiecare cuvânt , fiecare actiune pentru ca finalul piesei nu este scris înca ...
Ceea ce voi respecta in fiecare dimineata este sa privesc rasaritul din locul ce imi aduce liniste ori de câte ori privesc ... MAREA ...caci ea m-a ajutat intotdeauna sa dau frâu liber gandurilor ... Marea ma fascineaza ...ii ascult vocea ce-mi vine în minte ca o melodie suava,
îmi invadeaza sufletul cu dulci senzatii...
Imi ascult propria respiratie ce seamana cu zgomotul valurilor ce se zbat de mal....
Valurile ce se undulesc imi ia gandurile si le duce departe ...acolo ,spre orizont , acolo unde marea se întâlneste cu cerul...
Doresc un cer...doar al meu ..Un cer nou cu nouri ce dau lumina chiar daca ploua , cred ca il merit ca femeie sau pur si simplu pentru ca, albastru, culoarea cerului senin este culoarea mea preferata. Un cer doar al meu pentru a putea zbura sau pentru a sta pe bordura norilor sai... pentru a ma bucura de panorama...
Când sunt fericita ma agat de timp din teama sa nu imi ia tot ceea ce mi-a daruit ...
Când sunt trista ma agat de amintiri in speranta ca se vor intoarce prezente in viata mea...
dar de fapt imi dau seama ca singurul lucru bun este speranta de viata ... intr-o zi de mâine diferita...
Speranta de a fii capabila sa traiesc intens fiecare moment de bucurie, tristete, furie, fericire...pentru ca este unic si pretios...si nu se va mai întoarce niciodata...
Trebuie doar sa am taria de a avea incredere în mine , in caracteristicile mele si capacitatile mele ...
Ce pot sa fac acum pentru a gasi solutia buna?
Ce am invatat din toate experientele?
Ce pot face pentru a merge mai departe oricum ?
Sunt anumite situatii ce m-au dus acolo unde nu am dorit sa ajung , evenimente neprevazute,
alegeri si decizii care nu sunt adecvate...
Ce pot sa fac acum pentru a gasi solutia buna?
Cert este un lucru ...
Nu voi permite ca ceva sau cineva sa ma faca sa imi pierd increderea, iubirea sau respectul ...
Orice persoana are visul sau
Uneori suntem obositi de atâta asteptare ...dar trebuie sa fim increzatori si sa avem speranta.
Este nevoie de timp si de incredere în noi însine ...daca am lua aceste doua elemente de baza ...mai devreme sau mai târziu , se spune ca te vei trezi si îti vei da seama ca ai facut ceva ca acel vis sa fie frumos si unic ...
Pentru moment...nu sunt în masura de a realiza nici un vis ... dar cred si sper ca voi reusi ... puterea sta in noi si nimeni altcineva ...
Port valori ce sunt prinse in minte ca piesele de puzzle, unde fiecare piesa are locul ei si acolo trebuie sa ramâna....
Nimic nu este fara sens, nimic nu este superficial,nici amicii,nici familia, nici iubirile ce le-am dorit, ce le-am cautat, le-a aparat sau le-a trait....
Sunteti de acord cu mine ca nu exista doar un singur mod de a defini
" Traieste viata asa cum vrei sa o traiesti " ?
Pacat ca atat de multi oameni, ( chiar si eu ) isi pun intrebarea
"Cum as vrea sa traiesc ? "
Poate ca nu v-ati pus aceasta intrebare de teama sa nu va dati raspunsul ...
" Sigur nu asa cum o traiesc acum ...mereu pe fuga, cu toate visele in asteptare
ce nu le pot realiza si poate niciodata nu se vor implini ... "
sau din teama de a spune .... "dar daca nu sunt multumit , ce mai astept ?.... ca destinul sa se schimbe ? ...ca norocul sa vina ?...
sau poate ar trebui sa fac ceva pentru mine , pentru a-mi face un viitor diferit ???"
Poate ca altii nu si- au pus aceasta intrebare .... deoarece sunt "realisti " nu au vise si nu asteapta implinirea lor ...
pentru ca trebuie... "sa fim cu picioarele pe pamant " si sa fim multumiti asa ... ?

Singura modalitate pentru a obtine rezultate diferite este de a face lucrurile in mod diferit ...
daca faci ce ai facut intotdeauna , vei obtine mereu ceea ce ai ...
Poate ca aici este problema... a face lucrurile in mod diferit inseaman sa spui "stop " rutinei ,
sa treci dincolo de zona ta de confort , acea zona in care te simti in siguranta ,
cu care suntem familiarizati , o stim, o traim in fiecare zi ...
Pe de alta parte ...a sta in aceasta zona de confort , ne face sa obtinem maine acelesi rezultate
ce le-am obtinut astazi ...si astfel, zi dupa zi , an dupa an ....
Asadar... de ce nu suntem toti fericiti si impliniti ???
Avem indoieli, prejudecati, idei preconcepute ....
Suntem atat de conditionati negativ , incat sa nu ne dam seama ?
Atunci cand suntem in fata unui nou inceput ,punem in balanta avantajele si riscurile
un nou sentiment, un nou raport , o noua oportunitate ... insa gandim .... " si daca nu merge bine!?!?"
Cerem sfatul amicilor sau a parintilor .... care de multe ori ne da o stare de confuzie mult mai mare ...
"Esti sigura ?.... dar daca lucrurile nu merg bine ?.... dar ce te face sa faci asa ? dar nu este mai bine sa lasi lucrurile asa cum sunt ? "
Insa eu sunt cea care alege ...
Aleg singura ... eu ...asa cum sufletul meu imi spune ... aleg in urma experientelor ce le-am trait de-a lungul anilor
Mi-am facut un fel de regula in viata mea .... si de atunci sunt mai linistita si gandesc pozitiv ...
Prefer sa fiu cu un pas inainte mereu chiar daca nu stiu unde pasesc ...
decat sa imi para rau maine ca nu am facut ceea ce as fi putut sa fac de ieri ...
Dar tu ? ....
Trimiteți un comentariu